WSH یا ویندوز اسکریپت

سلام

دوستان زیادی از من خواستند تا آموزش ویندوز اسکریپت را از پایه داخل سایت قرار دهم .با تمام احترامی که برای نظرات شما دوستان قائل هستم باید بگم که من هدفم از تاسیس این سایت به اشتراک گذاشتن تجربیات است و ماهیت این سایت آموزشی نیست به همین دلیل باید بگم که این کار نیاز به صرف زمان بسیار زیادی داره و من این زمان رو ندارم با تمام این مطالبی که عرض کردم اگر سوالی در زمینه نوشتن اسکریپت برای ویندوز داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم.

با تشکر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *